tisdag 9 oktober 2007

Helgen!

Då har veckan kommit igång igen. Med som vanligt inte jättemycket att göra för tillfället. Lite plugg. Men ändå...Inte så mycket.

Helgen får jag säga blev mycket bra! Riktigt trevligt med släktkalas på lördagen, trots att man fick slita för att ta sig ur Skurugata som släkten ville gå i. Men det var kul det med, var längesen sen sist. Mycket mat också, som vanligt. Man äter tills man spricker! Men allt som allt var det väldigt kul.

Så söndagen, spenderades att hälsa på kompisar över halva stan. Dagen avslutades med filmen Alpha Dog på storbild. Kul det med. Filmen hyfsad!

Hann med ett par datasupportärenden också. Tror det gick bra!

Nu sitter jag här o funderar på att gå ut lite. Är ju riktigt fint väder alltså. Måste bara kasta i mig lite mat först, får bli pasta o pastasås. Smidigt o relativt gott!

Ha dé!

Just det! Nåt lustigt har hänt. Alla biljetter till Hv-Luleå (bortastå) är slut. Har varit det i ett par dar. Så jag får inte gå på matchen idag. Trist! Men biljetterna brukar aldrig ta slut. Så nästa gång får man vara ute i betydligt bättre tid! Ska tänka på det! Nu får man hålla sig till webbradion. Men jag tror tyvärr att det kommer bli oerhört svår för Lule ikväll. Decimerat bottenlag mot ett topplag. Bådar inte gott! Men hoppet är det sista som lämnar en riktig fantast.